torsdag 27 december 2012

Flygmat - nu är det dags!

Tidigt imorgon bitti kommer jag och J infinna oss på faraonernas mark.Eftersom jag ALLTID tenderar att bli vrålhungrig på Arlanda, bevisligen också allltid innan avgång och cirka 15 minuter efter att planet har lyft (ingen flygmat ingår) så har jag denna gång laddar ordentligt. 

Här får ni ett "flygrecept":

Du behöver
Morötter
Äpple
Russin

Gör så här
Skär allt,lägg i en liten matladå och njut.

Observera att det är inte allt.Nötter, kexchoklad och en flaska vatten är också nerpackade.Jag skall överleva den här tre timmars resan!

GOTT NYTT ÅR bästa läsare,vänner och bekanta! Hoppas ni får ett fint firande oavsett vart ni befinner er!

Vi ses nästa år! :)

idag tänker vi inte på utseendet av maträtten direkt,praktiskt praktiskt

8 kommentarer:

  1. så himla mysigt!
    GOTT NYTT ÅR! :)

    SvaraRadera
  2. Ha ett GOTT NYTT ÅR så gott du kan :) . Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. mitt "flygrecept" är Yoghurt:)
    GOTT NYTT ÅR!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Dear Maria!
    Have a Happy New Year!
    My bast wishes to such a beautifull young lady!
    A.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you A!
      Happy New Year!
      I hope you had a nice celebration and that you got to see some stylish fireworks.

      Radera
  5. Happy New Year!

    Elton John - Sorry seems to be the hardest word

    http://www.youtube.com/watch?v=yTvtqYQ-OrI&feature=player_embedded

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elton John my love!
      HAPPY NEW YEAR!
      Sorry for my late reply, I didn´t have any network connection in Egypt. :)

      Radera