torsdag 19 april 2012

ett förbannat recept

Gårdagens morgon började med att jag vaknade upp och tappade tron på mänskligheten (vad det beror på tänker jag inte gå in närmare på).Jag kunde inte bestämma mig om jag skulle vara sjukt arg eller sjukt ledsen.Så jag var bådadera och kunde liksom relatera till "Skriet" som ingen annan i världshistorien.Under kvällen hittade jag ett youtube-klipp med en sööt kisse som gjorde mig nästan helt återställd.Typ.Resultat: allt är kaos och min kära matblogg har påverkats av alla dessa faktorer.Inte bra.Jag har (på riktigt) varit arg på maten idag.Arg på kylskåpet.Arg på att klockan går alldeles för fort och att jag äter middag vid 23 tiden.Kära läsare,jag är ärlig när jag säger att - "ikväll blir det ingen kärlek på tallrik".

Du behöver
en dos bitterhet
kokt quinoa
majs
zucchini
färska korrianderblad

Gör
Ta fram en stekpanna.Kasta ner alla ingredienser.Stek och rör om.


Eftersom en bild på maträtten uteblir denna gång,var jag tvungen att hitta på någonting annat.Googlade på "recipe angry chef" och fick följande bildträff som jag tyckte var klockren.Det säger allt.

1 kommentar: